cakiripekkk RRabia000 ben 10 haftalık gebeyim.Öneri üzerine oraya gidicem çevremde bi kaç kişi aslım hoca da doğum yaptı
cakiripekkk RRabia000 biri normal biri sezeryan memnunlardı.Bende 2 hafta sonra gidicem memnun kalırsam orda devam edicem
EbruBoluKaya Benim bir tanıdığım yaptı sezeryan oldu daha doğrusu ama pek memnun kalmadı ben 25 haftaya kadar esnafa gittim sonra devlete geçtim devlette sezeryan oldum 40 günlük olduk
EbruBoluKaya RRabia000 evet sezeryan anında sıkıntılar yaşamış o yüzden memnun kalmadığını söyledi aslım hanıma gidiyordu bende gidecektim o yüzden vazgeçtim