1prensesannesi__ Sevinc-Berna87 3+5de agrılarim basladı 6+2 olduk hala agrilarim var aksamlari daha cok oluyo nedense dinlenmeye cekilince bide ruh halime göre agrimda değişiyo 😁 agrilar normal ama 12. Haftaya kadar geciyomus diyolar
sacmalamakizim Sevinc-Berna87 Ya daha test yapmadım ama sanırım hamileyim bende ☺ sizde de uyku hali duygu değişimi var mı ağız içimde yara çıkıyor ara ara kasık karın bel ağrım var birde kalp çarpıntısı. 1prensesannesi__
akkrn Sevinc-Berna87 ben de 4+4’üm aynımışız seninle aynı olanlarla süreci hep beraber takip etmek istiyor insan 🥰🫶🏻 ben de bel ağrısı yok ama kasık ağrısı oluyor ara ara
1prensesannesi__ sacmalamakizim yara haric hepsi bende var asko test yapmadan 2 gün önce halsizlik ve mallık basladi hala devam ediyo uykuya doyamiyorum agri desen belim kopcak gibi daha once hic boyle agrim olmamisti kalp carpintisida öyle yürüme olarak cok hamlamışım belli 2 merdiven cikiyorum kalbim cok sert carpiyo bi test beklerim asko 😘😘
Sevinc-Berna87 sacmalamakizim kiz bii test yapsana simdi hadii merak ettim valla tuttuysa ayniyiz bacim🤣🥰😚
sacmalamakizim Bktsyktrci Sevinc-Berna87 2 buçuk yaşında bebem var, her gecikmeye test yapıyordum negatif çıkıyordu, en son 2 ay önce 20 gün gecikti hatta, o yüzden bekliyorum, perşembe günü sabah yapmayı düşünüyorum. 😊
efef Gebeliğimin ilk başında ağrılar fazlaydı sonra geçti iki hafta hiç yoktu 8 haftalık olacak yarın üc gündür tekrar başladı 12.ci haftaya kadar olur dedi bugün doktorum kanama olmasın yeter dedi
efef Ağır iş yapmak yok . 2 saat uzandıysan 15 dakika yürü çok hareketsiz de kalma dedi çok halsiz ve uykusuzum 😢
Sevinc-Berna87 akkrn ben 7 haftalikken aldim canim beklicem biraz alttan muane etmelerini istemiyorum
akkrn Sevinc-Berna87 ben de çekiniyorum biraz da çağırdı bakalım sonra artık heralde kalp atışı için beni de 7-8. Haftada çağırır diye düşünüyorum
goktugalpmom akkrn merhaba betaniz kacti peki benim akintim filan yok bende 4+4 suan ama adet gibi sadece sancim var
sacmalamakizim 1prensesannesi__ Perşembe sabahı yapıcam ama vardır diye düşünüyorum inşallah hayırlısı olsun 🤍