Bartumommyyy Mira_ll13 34+1 dışarıya çıktığım zaman ayaklarım şişiyor yürüyemiyorum neredeyse geceleri miğde yanması da cabası
Eyvz Mira_ll13 şiddetli bel ağrısı yaşıyorum dünden beri ve sürekli uyumak istiyorum normal mi bilmiyorum.
Su-papatyasi Mira_ll13 34 haftalık oldum gece sabaha kadar yalancı sancı ve bel ağrısından uyuyamıyorum mal gibi geziyorum evde bacaklarım ve sırt ağrım çok arttı tuvalete döşek sericem sabaha kadar mekik dokuyorum 😂
ElifKarata Mira_ll13 33+0 olduk. Tek sorunum vajinada baskı hissi ve hareket ettiğinde çişim geliyor sürekli kacircak gibi oluyorum .🥰😇
Mira_ll13 Eyvz ay benim bel ağrım yok şükür ama cok uyuyorum bugun 12 bucukta uyandim esim aramis ulasamamis alt komsuyu göndermis bisey oldu sanmıs😅😅
eymenim02 Daha bugün çıktım aşırı zorlandım yürürken.Kaskastı kesildi karnım bebegin hareket ettigi anlara denk geldim aslında o yüzden.Kalca agrim var bel ağrısı gece bel tutulması :( sol kalcam yuruyunce bıçak saplanıyor sanki artık zor gecmeye basladi valla Allah kolaylık versin
Mira_ll13 eymenim02 Allah kolaylik versin bacım bende az bi yürüyüm bebek her dakka çisimi getiruyo eve dönüyorum😅
Mavi6 eymenim02 benimde sol kalçam çok ağrıyordu magnezyum yazdı doktor geçti şükür sizde bi doktorunuza danışın
avannee 33+3 olduk, bel sırt ağrısı, mide yanması, ödem ve ağrıları ile boğuşuyorum. Geceleri sola yada sağa yatmaktan kalçadaki ağrılar, açlık, susama ve tuvalet yüzünden uyanıp duruyorum ve gündüz uuyuyamıyorum. Bu haftaalrda hepimiz aynıyız sanırım.
Snjsid839-_ avannee sizdeki belirtilerin hepsi bende de var özellikle bel ağrısı geceleri yatma sorunu çok kötü gerçekten tuvalet zaten saat başı bile oluyor bazen
avannee ElifKarata bunu ben de çok yaşıyorum sanırım bebeğin başı orada olduğu için öyle oluyor. Doltorum öyle söylemişti.
avannee Seherakdogan-33 harketleri artık tekme gibi değil de kayma baskı yapma gibi yerleri daraldığı için normal diyorlar. Sizin de mi bu şekilde
Ummuhan_Ozer Mira_ll13 34+0 benim de sorunum mide yanması onun için ayva yiyorum baya faydasını görüyorum birde fazla oturursam sağ tarafım kaburgalarım ağrıyo aşağı baskı yaptığında sürekli bi tuvalet ihtiyacı hissediyorum artık baya ağırlaştım zorluyo beni
aybukelii1 34+1 den selamlar . Bel ağrisi mi desem 2 dakika yürüyünce ayak şişmesimi desem yada bebek taş gibi oluyomu desem bunlar neyseeeee yine dee mide yanmam çok çok kotu kusma derecesine geliyorum geceleri asla uyuyamiyorum nefes alamıyorum bebeğim ters dönmüş artık ama sezeryan doğumum 2 kızımda sezeryan oğluşum azıcık sabırsız sanırsam 😁