GulserenKY 1,5 yaşında konuşmaya başladı sohbet edebiliyorduk. 9 aylıkken yürüdü duvarlara tutunarak evin odalarını geziyordu. Gittigimizde doktorlar bebekken algılarının çok açık olduğunu diğer bebeklerden farklı olduğunu söyluyorlardı . 1,5 yaşında yine cisini tutmayı ögrendi evde bezsiz dolasiyordu ,gecede bezlemiyordum. 2 yaşından beri dili çok akıcı büyuk insan tarzında konusuyo görenler şaşırıyo yasini daha buyuk zannediyorlar. Hafızası çok güclu arabada radyoda dinledigimiz bi sarkiyi eve geldigimizde bi bakıyoruz ezberlemiş söylüyor melodisiyle çok güzel bi şekilde şaşirdık bi kaç kez. Çok küçuk bebekken yasadigi olayları anlatıyo bize hatırlıyor. Hayal dünyası çok geniş sürekli tiyatro tarzında birseyler oyunlar üretip oynuyor bizi de dahil ediyor oyunlara. vurgulu tonlamalı konusuyor. Çok hareketli meraklı herseyi sorup neden sonuç ilişkisini çözmeye çalısıyor. Duygusal zekası çok yüksek . Asla uyumak istemiyor bebekliginden beri uykuyu sevmiyor. Yani sabah uyanıp gece 12 den asagı uyumuyor . Çok fazla rüya görüp bize anlatıyor. Ve çok zor bi çocuk artık tükendik . Enerjisine yetişemiyoruz. Hiç susmadan konusuyor , soru soruyor , uyumuyor , yasıtları onun gibi olmadigi icin onlarla anlasamiyor iletisim kuramiyor. Yasından buyuklerle oyun oynuyor onlarda bu kucuk diye istemiyor. Çok inat , çok dedigim dedik felaket zor bi çocuk