Mevlude_Sahin İşte benim de sormamam araştırmamam hatam oldu. Organizasyoncuya da güvendim o da yaptık daha önce diyince. En azından kapı süsü, hediyelikler, çikolataları isteyeceğim. 2000 tl yi karşılıyor en azından. Kadın onların siparişini vermişti. Normalde pek istekli de değildim. Çevremdekiler yaptır ilkinde hiç bir istediğin olmadı diyince ben de çok heveslendim. Heveslenmez olaydım :) Kadın hastaneyle görüşüp ayarlamaya çalışacağını söyledi. Bir de hastaneyle anlaşmalı olan organizasyoncu diğer kadınla konuşacak. 40 mevlüdü için de eve o pis şeyleri getirip kursunlar istemem. Kendim de yapmak istemedim 3,5 yaşında oğlum var. Zor olmasın dedim