Ay-Bek Dışarıdan kabul etmiyorlarsa yapacak bir şey pek görünmüyor. 😕 Bugün ben parti malzemeleri satan bir yere gittim. İsimli yastık 150 TL, helyumlu balon 40 TL, balonları böyle dik tutan bir aparat 50 TL dedi. Aslına bakarsanız kendiniz yapsanız epey ucuza gelir organizasyona göre. Kendiniz araştırıp süsleyebilirsiniz.
Şu dakikadan sonra organizasyoncudan kaporayı almaya çalışın bence. Durumu izah edin, inşallah anlayışlı biridir de geri verir paranızı. 😕