Muczem222 Aynı durumdayım😅 Bazen birden irkiliyorum sert vurduğunda. O minik ayağıyla o kadar sert nasıl vurabilir şaşıyorum. Endişelenecek bir durum değil. Benim uzun zamandır bu şekilde ve doktoruma sorduğumda bebişimin olması gerekenden daha aşağıda durduğunu bu yüzden olduğunu söyledi.