Tubik-23 İlk gebeligimde previa vardı smdi hamileyim ve aşağı inmis normalde anteriordu aranızda bu durumu yaşayan varmı
dolunay__ Tubik-23 Ya fark derken 5 sene arayla ikisini doğurdum �kisi de normal doğum du hiçbir ağrım Sızım da yoktu Ama bunda nedense eşi aşağıda