havuclukek İstanbul’da Devlet Hastanesinde doğum yapmak hakkında neler düşünüyorsunuz? Herkes özelde doğum yap diyor ama sanırım maddi olarak karşılayamayacağız. anadolu yakasında oturuyorum
Meli havuclukek bende burada durayım özelde yapcam ama bugün zeytinburnundaki süleymaniyeye kadın doğum hastanesine gittim sakin güzel bir hastaneye benziyordu acaba orda mı yapsam diye düşündüm ama devlet hastaneleri hakkında o kadar hikaye duydum ki korkuyorım
misiszachk havuclukek bizde çapa ya gitmeyi düşünüyoruz benimde çok içime sinmiyor şimdilik ama gidip göreceğiz bakalım doktorun ilgisi nasıl olacak özelde ki gibi olmayacak büyük ihtimalle ama çok ters bir durum olmadığı sürece çapa ya gitmeye devam ederim herhalde. maddi olarak karşılayabiliriz aslında ama ben şuan çalışmadığım iÇin eşime çok yük olmakta istemiyorum
havuclukek Meli ben de o korkunç hikayelerden sonra kesinlikle özelde yapmalıyım doğumu diye düşünüyordum.. 36. Haftadayım hep özelde muayene oldum, doğumu burada yapabilecek miyim mulak. hakkımızda hayırlısı olsun :)
havuclukek misiszachk hayırlısı olsun, çok nazik düşünmüşsünüz. Sanki kendimize doğuruyoruz gibi eşime yük olmamalıyım diye düşünmeyin, imkanınız varsa değerlendirin bence :)
Meli havuclukek aynen bende hep özele muayne oldum şimdi bende çalışmıyorum eşimngece gündüz çalşıyor üzülüyorum kimsede devletdendogum yapmamış sanki yorum yapn yok🥺
misiszachk havuclukek işte hep çalıştım kendi param olunca istediğim gibi harcadım ama iki aydır evliyim ve iki aydır çalışmıyorum evin bütün giderleri benim harcamalarım hepsi eşime bakıyor sabah gün aydınlanmadan gidiyor işe kıyamıyorum bir yandan da. Kuzeni Çapa’da cerrah onun bir arkadaşına gideriz daha ilgili olur doktor dedi şimdi gidip görmeden direkte hayır diyemiyorum. Ama tabiki canımı sıkan tek bir şeyde özele geri dönerim