Merhaba kızlar
Geçen sene 5 aralıkta kızımı genel anestezili sezeryan ile dünyaya getirdim kızım tüp bebek 3 sene tedaviden sonra oldu kızım 3.5 aylıkken 2.kızıma gebe kaldım daha doğrusu kalmışım ama anlamadım😁nasıl olsa çocuğum olmuyor diye tedbirde almamıştım
Yarın sabah kızımın doğumu için yatışım yapılıcak muhtemelen öğlenden önce doğum yapmış olurum 2 doğum arası 1 sene olduğu için zorunlu sezeryan oluyorum bu sefer spinal olucak doktorum genel uyutmaya şiddetle karşı ve ben inanılmaz korkuyorum günlerdir uyuyamıyorum tabi ki bu korkumu doktorumla da konuştum yersiz telaş ettiğimi kesinlikle acı duymayacağımı söyledi ama ben yine de korkuyorum bana tüp bebek tedavisinde kullandığım iğnelerden sonra spinal doğum çerez kalır diyen koca yürekli hiç spinal doğum yapmamış yakınlarımında katkısını es geçmiyorum ama spinal doğum yapan annelerin gerçekleri anlatmasınada çok ihtiyacım var