Ayseeazra benimde 4 yıl sonra oldu 37 bitecek bakalım korku var ama ilkine nazaran daha kolay olur diye düşünüyorum ki doktorlarda özyle söylüyomuş çocuk bakımından diyosanız zaten diğerinin anaokulu yaşı gelmiş oluyo bence çok zorlanılmaz ya benim kız da çok zorlayan bi çocuk olmadı hiç sadece bu aralar evde durmak istemiyor sadece o sıkıntımız var kardeşi gelince o sıkıntıda kalkacak ortadan büyük ihtimalle