Merhaba kızlar,
22.12.2023 yani Cuma günü Allah’ın izniyle doğum yapıcam. Omuriliğim kırık olduğu için mecbur sezaryan olacağım. Bu güne kadar doktorum hep epidural demişti ama son kontrolde kırıktan dolayı genel olacaksın muhtemelen dedi. Çağrı hoca’ya da mesaj atıp sordum ve genel anestezi olmam gerektiğini söyledi. Bu beni üzdü bebeğimin ilk anına şahit olup onu hemen göremicem diye ve birde korkuyorum. Diğer ameliyatlarımda da çok zor uyandım hep. Şimdi de zor uyanır mıyım, nasıl ilerliyor, ne kadar sürede uyanıyoruz. Olanlar ve bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ?