Kızlar merhaba, pazartesi günü hamileliğimi öğrendim 176 beta ile sonuçları yazıyorum
Pazartesi;176
Çarşamba; 480
Cuma; 1189
Salı; 11939
Bu şekilde yüksek olması normal mi bilgisi olan var mı ya da daha önce yaşayan, doktora yazdım normal dedi ama aklıma takıldı yine de