sweetmom_ Merhaba kızlar ben 9 Aralık’ta iğne oldum 10 da ilişki 2 tane olgunlaşmış yumurtam vardı bat 26 ben bugün dayanamadım normal test yaptım ve testim pozitif ama silik. Gebelik olabilir mi? Hemen tüm belirtilerim de var. Şuan o kadar heyecaliyim ki ne yazacağım bilmiyorum. Sadece su korku var ya iğnenin etkisi yüzünden pozitif olmuşsa diye. İnternetten baktım 10 gün geçmesi gerekirmis bugün 10. Gün lütfen beni aydınlatın. Testi çekip atmak isterdim ama telefonumun kamerası kaliteli olmadığı için benim çıplak gözle gördüğüm çizgiyi net çıkaramıyor
MerveNural sweetmom_ igne etkisi olabilir en doğru sonuc 14-16 gunlerde alinir. Bende ilk çocuğumda vuruldum o iğneyle hamile kaldım. İnşallah vardır fakat sevinmek için acele etmeyin
Sedoliko sweetmom_ 14.günü bekleyin bence , üzülmenizi istemem. İğneden sonraki günden itibaren saymanız lazım , isterseniz her gün test yapın negatife döndükten sonraki gün çizgi varsa gebelikte daha emin olursunuz. Ama 14ü beklemenizi tavsiye ederim
sweetmom_ Sedoliko benim niyetim beklemekti zaten. İşte sabırsızlık yüzünden dedim bir deneyim. İnşaAllah gebelik vardır bakalım.