Selam kızlar benim dün rutin gebelik kontrolüm vardı ve şuan 27+4 haftalık olduk.. dün doktorun bana dediği şey 28.-32. Hafta arasında bir Boğmaca aşısı (Pertussis de deniliyo) yapılıyormuş.. ben böyle birşey bilmiyordum ama bu aşıyı yapmak zorunda değilmişim Annenin kararına bırakıyorlar.. sizler aşı oldunuz mu hamileyken?? Bu konu hakkında bilgisi olan var mı..? Yapayım mı yapmıyım mı cok kararsızım..