Happybabyyy0 3 aylık bebeğim cumartesi günü klips yöntemiyle sünnet oldu. Bugün klipsi çıkardık hafif kanama oldu ama çok şükür sanırım herkes yolunda hızlı iyileşmesi için neler yaptınız önerileriniz nelerdir sünnet yaptıran anneler ??
Happybabyyy0 3438FG şuna iki tür sünnet var birisi eski usul dikiş yöntemi direk dikiş atıyorlar ikincide klips yani yapıştırma yöntemi dikişsiz