sehrengiz_8 Minebuhurcu 12+6 haftalığım Ali acar takipliyim belviranlıya da ara kontrollere gidiyorum
Smyye0303 Minebuhurcu konya Sarayönünde oturuyorum 34 haftaligim farabiye gittim Mehmet beye şimdiye kadar özel doğum fiyatları artınca devletten devam etmeyi düşünüyorum belirsiz yani hastane ve doktor arayışındayim.suan hele özel odalı hastaneler tercihim 😀
ravzae Minebuhurcu 27 haftalık, Aybike Pekin gözetimiyim ama öğretim üyeleri bakıyor hep perinatologlar Şelçuk-Tıp
Smyye0303 gamzeturkmen01 ben farabiye gitmiştim Mehmet bardakciya bende buralı değilim 4-5ay oldu geleli😅
AyFa1608 Smyye0303 ne kadar dediler doğuma?bende 8 ay önce farabide doğum yaptım da merak ettim ne kadar artmış diye
gamzeturkmen01 Selcuk tıp uzak bana biraz , aslında belrivanlının orda oturuyorum ama hastaneden de gittiğim doktordan da nefret ettim. Öyle bir hamilesin dediler ki tiksinir gibi😒
ravzae gamzeturkmen01 banada uzak 1,5 saat sürüyor ama doktorlar çok iyi perinatoloji de her yerde bulunmuyor
Minebuhurcu gamzeturkmen01 Bende 15 temmuzun orda oturuyorum ilk çocuğuma orda takipçiydim ordada doğum yaptım hiç sevmedim çok ilgisiz doktorlar insanı insan yerine koymuyorlar imkanın varsa özele git ama özele gidemezsende 15 temmuza değil beyhekime Bahar taşa git canım
Minebuhurcu gamzeturkmen01 Normal doğuma 20 bin dedi doğum paketi alırsan 37 bin dediler Yıl başından önce alırsan tabi Muayenelerde 1000 civarı
Minebuhurcu Filiz-kkn04 Muayeneye mi 1300 ödüyorsun Bend Medovaya gidiyorum aysel kamere o kadar vermedik hiç
sehrengiz_8 Minebuhurcu prof. Olduğu için fiyat değişir Ayşegül hoca aynı zamanda perinatoloji bölümünde idi Selçuk üniversitesinde iken
Filiz-kkn04 Minebuhurcu 23 kasımda 13 haftalıkken gitmiştim ayda bir çagırıyo siz ne sıklıkla gidiyosunuz