Nurr29 Kızlar sezeryanla doğum yaptım 5 gün oldu karnımın bi tarafı daha şiş duruyor dikişlerin olduğu yerde normal mi bu ya ? Hiç bilgim yok🥺
_almirasmom Nurr29 doktorunuza danısın bı ıstersenız zaten 7. Gunde hem bebek hemde sızın muaynenız olması lazım
Kahverengi Nurr29 normalde 1 hafta içinde kontrol randevusuna çağırıyor sizi neden çağırmadı anlamadım isterseniz gidin sonuçta kontrol hakkınız var
Elifdddd Nurr29 daha cok yenı 1 gün olmus haftan gelince gidiceksin zaten 2 gün daha sabret derim ama normal