Hazirann Bugün parkta yürüyüş yaparken hafif bı islalik hisssetim iç çamaşırında eve döndüğümde böyle biraz ıslanmıştı pijamama kadar ıslaklık vardı ilk gebeliğim olduğu için suyun ne kadar olması gerketigini bilmiyorum 40 haftalik hamileyim
hsrtt_ Hazirann suyunuz geldiyse en fazla 1-2 saat içinde gitmelisiniz hastaneye benim doktorum bu şekilde söyledi.Su gelmesi önemli.
Hazirann Elifdddd bilmiyorum kayınvalidem də burda hamilelik için osmaniyeden geldi şimdi gitsem acile herkese gelin doğuruyor dicek eğer doktor geri gönderirse ben kendimi psikolojik olarak kötü hissedeceğim doğmuyor diye Perşembe günü doktor kontrol için gün verdi eğer sancim sıklaşirsa giderim acile bu akşam
Hazirann Yazmelegi_ yok sadece böyle rahimde ufak bı balon patlamış gibi hissettim sonra ıslaklık oldu
Elifdddd Hazirann enfeksiyon kapmasından bebeğin iyidir hem 40 haftalıksın cnm sen elin kulağında varsın desinlerrr dikkat et kendinee boşver :)
Ebruli_08 Hazirann genelde suyu gelenler bu şekilde tarif ediyor balon patlamış gibi diye Bence riske atmayın kaynananızın ne dediği bebeğinizin enfeksiyon kapmaması önemli
Hazirann Yazmelegi_ anneme sorduğum zaman Su biraz akışkan olur öyle geldiği xmaanda zaten anlarsın böyle sanki rahminden bişi düşüyor gibi hissedexeksin dedi bilmiyorum bende herkes ayni olmaz diye düşünüyorum herkesin doğumu farklı başlar diye düşünüyorum yanlış mı düşünüyorum onu da bilmiyorum
Yazmelegi_ Hazirann herkeste aynı olmayabiliyor kimisinde sızıntı halinde gelebiliyor kiminde birden boşalıyo
2prenses_masal-oyku Hazirann hemen doktora git diyenler şakamı bilmiyorum ama suyun belirgin bi şekilde gelmeden sancın gelmeden gitmeni tavsiye etmem ben suyum geldiği halde gittim iki gün doğumu bekledim sancılarım çok sonradan geldi iki günüm çöp oldu yani şimdikinde de suyum gelince hemen yola çıkmıycam valla sancılarım artınca gitmeyi düşünüyorum
2prenses_masal-oyku Hazirann yinede çok korkuyorum falan diyosan suyunun en azından bi yarım sürahi kadar gelmesi gerekiyor sızıntı çokta önemli değil yani
Hazirann 2prenses_masal-oyku korku yok aslında bebek hareket ediyor bide snacim çok yok ben istiyorum ki sancimin çoğunu evde çekeyim hastaneye acilmam varken gideyim ama işte ilk gebelik olunca biraz tedirgin oldum yok sürahi kadar değil de çay bardağı kadar geldi zaten sancım var doktor suyun nişanın sancın tutarsa gel demişti merak ettim acaba bu su mu diye
Hazirann Yazmelegi_ Yazmelegi_ gitmedim daha o su dışında herşey normal sancım flan gelmedi daha bide bebek hareketli yarın kontrolüm var doktora söyleyeceğim