keremtahamom_ Kızlar 14. Haftada kasık ağrısı ve batma yaşıyorum ara ara özellikle sağ tarafıma bıçak gibi batıyor. Geçen hafta kontrolüm vardı sorun yok ağrı olabilir dedi doktorum ama sizde de oluyor mu
Gul1616 keremtahamom_ o haftalar ben de de oluyordu bebek büyüdüğü içindir canım sıkıntı yoktur Allahın izniyle 🤗
Elifdddd keremtahamom_ normal büyük ihtimalle rahim büyüdüğü için oluyor ama sen bol bol su iç ihmal etme su çok önemli idrsr yolu enfeksiyonundanda korur
hanifeq Bende yatakta sağıma soluma dönerken ağrı oluyo alt karinda normal herhalde ya kanama vs olmayana kadar sıkıntı yoktur bence
Berivanznr 12 haftadan selamlar Bende de oluyor geçen gün acile dahi gittim bir problem yok dediler Kontrolümüz haftaya inşallah Kasık batması kasık yanması bel ağrısı malesef ki hepsini yaşıyoruz
keremtahamom_ Berivanznr bir sorun yoktur ama bol bol dinlenmek gerekiyor çok ayakta kalma dedi benim doktorum