Lilbaby Merhaba hanımlar bebeğimiz için 70x130 beşik aldık. İçine uyku seti olarak karacanın uyku seylerinden bakıyorum. Desenleri çok hoşuma gidiyor. Oturduğum şehirde karacanın tekstil ürünlerinin satıldığı mağazası yok o yüzden canlı göremiyorum netten almam gerekiyor. Aranızda alıp kullanan varmı acaba?
FtMs Lilbaby bebek ürünlerini almadım ama çeyizimdeki tüm nevresim pike takımlarını Karaca’dan aldım desenlerini modellerini çok beğendiğim için ama çok çabuk yıprandılar gibi geldi bana annemin yıllardır kullandığı ürünler var benimkiler renkleri attı çarşaflarda ufak delinmeler oldu 😒😒
Crocus20 Lilbaby ben tüm bebek nevresim takımımı, yan korumalık ve uyku setini internetten aldım. Gayette güzeller. İnternette daha uygun zaten ordan almanız daha iyi bence. Yanlız açıklamaları dikkatli okuyun bazı fotoğraflar görsel amaçlıdır stok durumuna göre gönderelicektir diye yazıyor ona dikkat edin.
Arzymn Lilbaby bize halamız aldı kullanıyoruz, 13 parça, ve çok güzel hem kalitesi hem deseni, kesinlikle tavsiye ederim
zge_frdi Lilbaby ben gecen gün gidip baktım gayette kaliteliydi ama daha almadim. Benim baktigim 130 lira mi neydi nette
Lilbaby Arzymn bu 13 parçalık set içinde kundak yazıyor, bu kundak havlumu yoksa bildiğimiz kundak yapmak içinmi?
Aysefee Arzymn merhaba kenar korumalıklarından memnun kaldınız mı karaca nın iplikleri sökülmüş gibi geldi bana
Aysefee Crocus20 merhaba kenar korumalıklarından memnun kaldınız mı karaca nın iplikleri sökülmüş gibi geldi bana
Yagmur1991 Kayinvalidem almis çok güzel.icinde pike seti 3 tane bebek yastık kılıfı çarşafı yorgan kılıfı herşeyi var korumaliklari
Aysefee Yagmur1991 merhaba kenar korumalıklarından memnun kaldınız mı karaca nın iplikleri sökülmüş gibi geldi bana
Arzymn Lilbaby havlu canım. İçinde nevresimi, 2 yastık ve yastık kılıfı, çarşaf, kenar korumalığı, çok güzel yün battaniyesi , yorganı var, hepsi yıkanabiliyor
Crocus20 Aysefee gayet güzel ve kullanışlılar. 7 tl ye almıştım birde tanesini. Sökük filan bir yeri yok ama
Oges Lilbaby Karaca’nın adı var bence benim de bütün çeyizim Karaca pek memnun kalmadım özdilekten alın
TayMer Lilbaby canım ben Pike takımlarımız almıştım düğün zamanında hiç memnun kalmadım çok yıprandı ki çok fazla ücret ödedim ama bebek için bir şey almadım onunla ilgili bilgim yok