Ceyooooo 5 bucuk düzeltilmiş göre 2 bucuk aylik bebegim mama alio sma kullanıyoruz 1 ayda 300 grm almış doktor az oldunu söyledi önericeniz mama varmi
Taze Ceyooooo benm ikiz bebeklerim var 2 kg doğdular şuan 4 kg oldular 2 aylıklar golden goat mamasını kullaniyrm
Minnakkurabiyeveannesi27 Ceyooooo peki dotkorunuza danışarak probiyotik kullanmayı denediniz mi bazı bebeklerde kilo alımı olmazsa yada kabızlık veya ishal durumunda doktorlar probiyotik kullanmayı öneriyor zararlı bir şey değil araştırıp bakabilirsiniz ve probiyotik eşliğinde tekrar hipp e donmenizi tavsiye ederim
Ceyooooo Minnakkurabiyeveannesi27 doktorumuz 1 hafta normal yapmamasi dedi mama aldığı için hiç öyle biseyden bahsetmedi ama yapmadı zaman emiyo da arastiririm teşekkür ederim
Umaysmom_ İlk aşamada aptamil prematil kullandık. Hatta sütüm varken süt + mama şeklinde giderken 10 günde 600 gr almıştı. Daha sonra aptamil prosyneo kullanmaya başladık, memnunum