SenaaaNurrrr Merhaba anneler çalışabilir raporunu illa 32+0 da mı almamız gerekiyor ? 32+2 de alabilirim ben bir sorun olur mu acaba bilgilendirirseniz sevinirim 🤗🌸
betule2002 Ben tam 32. Haftan ne zaman doluyorsa gitmen gerekiyor diye biliyorum. Çünkü sistemden otomatik olarak izinli ayrılıyorsun çocukla geçireceğin vakitten düştüğünü duydum. 1-2 gün bile olsa hele ki özel sektördeysen al derim ben
Canookii betule2002 bilmiyorum bana doktorun sekreteri öyle söylemişti 32. Haftanın içinde gelde hangi gün olduğu önemli değil diye bende öyle yaptım
GPinar SenaaaNurrrr bende 33.haftamda aldım yani daha dün aldım canım sorun olmadı 😊37.haftaya kadar çalışabilir raporu verdi.
Bebegimveben Bana doktor direkt 32+0 hangi tarihe denk geliyorsa o tarihi söyledi o gün geleceksin dedi.
_1-2slmgmz 32.haftada çalışabilir raporu alıp 35 de izne ayrılabilir miyim acaba yoksa illa 37 ye kadar çalışmak mı lazım
_1-2slmgmz Peki izne ayrılırken yine doktordan çalışamaz raporu mu almak gerekiyor yoksa kuruma izne ayrılmak istediğimizi mi söylüyoruz 🤔
Bebegimveben _1-2slmgmz evet 37 den önce izne çıkacaksanız doktora gidip çalışamaz raporu almanız gerekiyor. 37+0 a kadar çalışırsanız direkt izin başlamış oluyor o zaman almanıza gerek kalmıyor.