Babyboymom
Merhaba sevgili anne adayları,
Bende burada bir zamanlar paylaşım yapıyordum😊
Şimdi bebeğim 4.5 aylık oldu bile. Sezeryanla doğurdum😊
Ben hamileliğim boyunca yoga yapıp videolar paylaştım buradan.
Şimdide bebeğimle yoga yapıyorum ve normal kiloma kavuşmama 4 kg kaldı 🙋🏻♀️
Instagram kullanan anneler varsa ben bebeğimle kanguruma koyup yada koymadan yoga yapıyoruz birde 7 yaşında kızım var.
babywearingyogaturkiye
Olarak beni eklerseniz sizlerde bebeklerinize ilham olabilirsiniz.
Benim 14. Haftadan itibaren 37. Haftaya kadar yaptığım videolarıma ordaki linkten ulalabilirsiniz. Abone olursanız çok sevinirim.😊
Herkese hayırlı doğumlar diliyorum.
Sizleri bekliyorum. Merakk ettikleriniz olursa seve seve yanıtlarım.☀️