ayanarta1 canım bende 6 haftalık gittim sadece kese vardı hatta doktor dedi 5 haftalık gözüküyor dedi ondan sonra 8. Haftada gittim çok şükür hem bebeği hem kalp atışını duyduk sakın endişe etme, benimde ilk gebelikte bebeğin kalp atışı durmuştu doktor banada tedbir amaclı progestan başlattı, yani içini ferah tut inşallah herşey yolunda gidicek 🌸