Serennn11 Bnde iki kayıp yaşadım 14 aralıkta gebe tekrar gebe olduğumu öğrendim ama hiç beta artış takibi yapmadım tamamen akışına bırakıyorum bundan önceki gebeliklerimde çok pimpirkli davranıyordum aman bişi olmasın hep hastanelerdeydim bu gebeliğimde diğer gebeliklerde yaptığımı yapmayacağım akışa bırakmanın daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum