Benim de 28i veya 29 ara ara karnım ağrıyor ve kaşık ağrısı oluyor normalde hiç belirti hissetmem direk regli olurum hatta karın ağrım regli ile başlar ama anlayamadım buladar erken olur mu olursa 3. Olucak benimde inş hiç hatırlamıyorum ilk ikisinde nasıldı belirtilerim çok garip 🥲🫶🏻