Benimde 20 lik dişim agrıyo 2. Kez vurdu agrısı, ilk gidişimde doktor eski röntgenime bakıp sinirin hemen üstünde oldugu için çekiminin sıkıntılı oldugunu ünv hastanesinde xekime uygun oldugunu söyledi, inşallaj agrımaz dedim şimdi yine başladı 23. Haftadayım aslında diş işlemlerine uygun ama rayolojil görüntüleme sıkıntı oldugu icin ve birazda korktugum icin gidemiyorum.Diş cidden cok zor Allah kimseye göstermesin