Çok geçmiş olsun canım ben 5 haftalığım ve 6 gün arayla ikinci kez kahverengi kanamam oldu ilkimde bir kaç damla şeklindeydi ve bu gün maalesef miktarı biraz artı ilkinde dokturum endişe edilecek bir şey yok dedi çoğu kişide oluyormuş ama yine endişeye kapıldım bakalım yarın doktor kontrolüm var dualarınıza ihtiyacım var inşallah kötü bir şey yoktur