MrsyLmz Ankara-58 35+5 bendede durum ayni. Ozellikle aksamlari karin sertlesmesi sanci baski sıklaşıyor. Doktorum bu durumun normal oldugunu söyledi
Nalia MrsyLmz RRabia000 sancım normalde var ama nst de çıkmadı sonra açıklık muayenesi yapıldı açılmam da yokmuş sancın çoğalırsa bi de kırmızı leke gelirse acil gel dediler şuan sıkıntım yok bakalım haftaya cuma tekrar çağırdılar o zaman gidicem