Ozlem03- Kızlar 14+2 haftalik gebeyim pembe akinti oldu bel agrisi ile gece acile gittim hiç bi sıkıntı yok denildi haftaici kontrolüm gittim doktora kanam a alanı görünmüyor hersey yolunda dedi ama bugün yine çok az pembe akinti var başına gelen varmi