bebegimhayalim Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım doktorum yarın gorucek sonuçları e nabizdan baktım açlık şekerim 85 normal görünüyor o. Yüklemeden sonra ki şekerim 188 çıkmış nasıl yüksek mi korktum
3438FG bebegimhayalim Evet sınır 140 ve sizinki yüksek çıkmış maalesef. Gebelik şekeriniz var. Doktorunuz Dahiliye yönlendirip diyet vereceklerdir büyük ihtimalle. Önleminizi alıp, söylenen şeylere uyarsanız korkmanıza gerek yok. Çok geçmiş olsun.
bebegimhayalim sunshine_ bende bugün öğrendim doktorum dahiliye ye yönlendirdi yarin randevum var bakalım. Zaten çok hızlı kilo aldım tiroid ilaci kullanıyorum bide pcos var birde böyle olunca tedirgin oldum