Myrtle Duygu0621 bizim tabirimizle kimyasal ise adet gecikmesinin 7ci gunu normal regl surecim basladi 6 gun surdu. Beta 1 kere olcturdum regl gecikmesinin 2ci gunuydu galiba hatirlamiyorum.
Cinarsaitinannesi Duygu0621 google da baktım ama kimyasal gebelik çıktı bende yaşadım kimyasal gebelik betam çok yukselmeden düştü hemen ve kanama başlayıp gebelik sonlandi
eedahadahanasilsiniz Kimyasal gebelik, kanda gebelik testi pozitif çıkıp degerin sonradan düşmesiyle sonuçlanan düşük aslında. Adet düzensizliği olan kadınlar bazen bu durumu adetim gecikti gibi de anlayabiliyor çünkü
Duygu0621 eedahadahanasilsiniz benim geciksede 1-2 gün en fazla gecikirdi , ilk kez yaşadım böyle bişey çok üzüldüm
Duygu0621 Cinarsaitinannesi evet kimyasal gebelikte diyolarmış yeni öğrendim , 1 ay adet olmadım 2 kez idrar testi yaptım pozitifti bugün doktora gidicektik sabah uyanır uyanmaz kanamam başladı zaten direk acile gittim doktor minimal bi kese var ama kan alalım dedi kanda da beta çıkmadı .
Cinarsaitinannesi Duygu0621 testlerin ne zaman pozitif çıktı canım benim pozitif çıktıktan 5 6 gün sonra kanama başladı ve betam kanamayla hemen sıfırlandı
Duygu0621 Cinarsaitinannesi adetimin 5 gün gecikmesinden sonra pozitif çıktı , pozitif çıkalı 9 gün oldu
Cinarsaitinannesi Duygu0621 iste once beta yükseliyor sonra dusmeye basliyor benim cok yukselmedi ondan çabuk düştü