Ogizzz Kızlar Aşılamamin 6. Günü bugün yumurtalıklarım solda iki tane var di ve bugün sol tarafım ağrıyor sizce yumurtalıklardan dolayı mı sancı giriyor karnıma yerleşme olabilir mi 🥺💜
Linaa90 Ogizzz daha çok erken canım bende aşılamada karın ağrısı bel ağrısı falan vardı negatif çıktı sonra kendiliğimden hamile kaldım hiç bir belirtide yoktu en iyisi 15. Günü bekle inşallah hakkında hayırlısı olur
YesimAykut Ogizzz ben aşılamanın 7.günü kan vermiştim beta hcg 3 gelmişti üzülmüştüm, 12 gün kan verdim 93 geldi 🤩 sabret canım inşallah güzel sonuçlanır🙏 bu ay tekrar aşılama olacağım🤗
Esmerim_0 Ogizzz normal aşılama mı oldunuz bende olamayı düşünüyorum ama mikotçip aşılama yapmak istiyorum ben
Ogizzz YesimAykut Yani hamile mi kalmıştin 💕🌹 teşekkür ederim insaAllah bekliyorum hakkında hayırlısı olsun inşaAllah 🤲☘️
YesimAykut Esmerim_0 21 haftalık gelişme geriliği oldu kordondaki kan pıhtılaştı kan gitmeyince büyüyemedi
YesimAykut Esmerim_0 her gebelik bir olmaz sen içini ferah tut ve vajinal progestan ve kan sulandırıcı kullanırsan daha iyi olur, bir de prednol tablet veriyormuş doktorlar tutsun diye, doktoruna danışıp kullanabilirsin😌