Dodomom Mkbselisa Büyük kızım 1 yaşken hamile kaldım ve 17 yada 18 aylık olana kadar emdi ve kendisi bıraktı
Merve1414 Mkbselisa doktorum 4 aylık olasiya kadar emizirebilirsin demişti ama ben 28 haftalık olasiya kadar emzirdim bı sıkıntıda olmamıştı
Mkbselisa turkan403 13 aylık doktorum devam edebilirsin dedi bi tanıdığımda kusmaya başlarsa bırak dedi
umena Mkbselisa yok ya öyle bisi çocuğa zarar vermez emzirme. Benim doktorum doğuma yakın birak vücut diğer bebeğe süt üretimine geçsin dedi
turkan403 Mkbselisa sanmiyorum öyle bişi duymdm ama rengi değişir derler açık mavi masmavi filan oluyoms doktorunuz da iyi bilir tabi benm kızım da bazen meme redi yapiyo sizn kızın yaptı mi öyle hiç
4subat88 Hiç birsey yapmadım tam gaz devam😃 oglum 17 aylikti hamile kaldım emiyordu dr 4 ay dan sonra tadı değişince bırakır dedi ama bırakmadi haftaya doğum ve hala devam ediyoruz ikisini emziricem oglum ne zaman isterse o zaman birakir