

🧸🧸🧸🧸🧸
Her şeyi.0-3 almadım 3-6 ay almaya özen gösterdim.
Bebek bezi olarak sleepy ve pure baby kullanıyoruz.
Islak mendil olarak sleepy baby turco ve pure baby kullanıyoruz.
Bebek arabamız ise baby care markası.
Elektrikli süt sağma makinam ise kiwi baby.
Sallanır ana kucağı markası baby force
Mama sandalyemizin markası babyhope
Burun aspiratörü ise Bruno baby.
Göğüs ucu kremi olarak lansinoh kullandım.
Çatlak önleyici krem olarak da bio-oil.
Pişik kremi sudocrem ve bepanthol
Bebek deterjanı ve şampuanı uni baby
Biberon olarak süt sağma biberonunu ve mamajoo markasını kullanıyoruz.
Mama olarak Bebelac.
Bebek yağı ve losyonumuz ise goo.n markası Sormak istediğiniz var ise sorabilirsiniz🌺
Sağlıkla kavuşun hepiniz bebişlerinize🙏🏻💕