Ben insülin kullanıyorum bu arada günde 4 defa önceden de şeker hastası olduğum için hemen başladım insülin kullanmaya yediklerime göre dozunu ayarlayıp vuruyorum alıştım artık bir düzenim oldu nelerin yükseltip nelerin düşüreceğini bildiğim için sorun yaşamıyorum şuan 24+2yim geçen hafta detaylıya girdim doktorum bir şeker hastası olarak ucuz yırtmışsın bebekte organlarında falan bir hasar yok şuanlık demişti. Çok dikkat ediyorum ben ciddiye alınması gereken bir konu sizde lütfen çok çok dikkat edin bol su yürüyüş dengede tutuyor