Selam hamile anneler, dün doktor kontrolüm vardı doktor bebeğin geriden geldiğini söyledi ve riskli gebelik polikliğinine gitmem gerektiğini söyledi 35+1 ama ultrasonda 31 haftalık ölçümleri çok canım sıkıldı riskli gebelik bölümünde doktor gelişim geriliği var böyle devam ederse 37 nci haftada doğum yaptırabiliriz dedi haftada 2 kere kontrole çağırdı ulrasyonla bakılılp nstye gircem sizinde bu durumu yaşayan varmı sonrası nasıl oldu ne gibi eksileri var bu durumu nasıl atlattınız