Papatya07- Kızlar merhaba 31. Haftada plesantada kireçlenme başladı bebeğin gelişimi iki hafta geri bu durumda olup düzelen bebeği haftasını yakalayan var mı yada neler yapılabilir ? Gebeliğin başından bari coraspirin ve oksapar kullanıyorum
Ayse343434 36+2 deyim , Benim öyle 3 hafta karın çevre gerilik var. Düzenli kontroldeyim. Proteinle besleniyorum benimki düzelmedi. Gelişimi durur ise sezeryan ile bebeği alacaklarını söyledi doktorum.
Papatya07- Ayse343434 Çok geçmiş olsun, benimde doktorum öyle dedi her hafta gelişimine bakıp ona göre karar vereceğiz dedi iki doz ciğer geliştirici vuruldum 🙁