Mervebltrk Kızlar 26kasım hamile olduğumu öğrendim adetime 9gün vardı şimdi adetimden 14gün geçti kahverengi leke geldi çok az yerleşme kanaması adet gecikince mi oluyor
turkan403 Mervebltrk önce oluyo diye kız bu sene her mesajlarda gordm anlmdm benmde oldu kahvrengi leknmem ayn2snde 15gun olucak sizn ne zaman pozitif çıktı eyer gebeyseniz mutlaka düşük önleyici ilaç kullanin
sehrengiz_8 Mervebltrk maalesef gebeliği öğrendikten iki hafta sonra yerleşme kanaması çok zor bir ihtimal hemen doktorunuza başvuru.
KuzeyinAnnesi10 Mervebltrk regliden önce geliyor canım benimde 8 9 gün kala peçeteye gelen Bi leke olmuştu
Mervebltrk sehrengiz_8 ben biraz erken öğrendim gebeliğimi ovulasyon testiyle yumurtlama günümü buldum o günden 13gün sonra test yaptığımda silik çizgi çıkmıştı
Ftmeee Ben 7. Haftamda kanamam oldu baya reglin son zamanları gibi hemen doktora gittim düşük önleyici kullandım 10 gün kadar ara ara devam etti şuanlık bir sıkıntı yok 11. Haftadayız en ufak bi kanama olursa beklemeyin hemen gidin
Kardelennn21 Mervebltrk benim de sizin gibi oldu yerleşme kanamasıymış ama bir defa kahverengi akıntı azıcık geldi daha da gelmedi Yine de doktorum progestan verdi bi de iğne oldum Şu an 13 haftalık olduk çok şükür
Kardelennn21 Mervebltrk benimde öyle olmuştu muhtemelen yerleşme kanaması Bana doktorum bi iğne bi de progestan verdi