elifekeklikci 33 haftalık hamileyim karnımda ciddi bir şekilde batma var bu durumu yaşayanınız var mı
elifekeklikci Smyye0303 karnımın ortasında şiddetli batmam var geçmesini bekledim uzandım 2 saat oldu geçmedi
Smyye0303 elifekeklikci ozaman bı acile git muayene ol canım gecmesi lazım nolur nolmaz bebek hareketlimi