GizeemArslaann Kızlar selam. 36+4 haftalık hamileyim. Bugün kontrolüm vardı, bebeğimin kilosu 2700 olmuş. Şekerim var dikkatli davranıyorum ama çok mu abarttım acaba kilosu az gibi geldi 😭 doktor kilosu gayet iyi dedi ama ikna olamıyorum bi türlü
svncgldgn GizeemArslaann bebeğin kilosu bence normal eşim mesela 40 haftalık 2650 doğmuş, ben keza 2500 doğmuşum gayet normal 40 haftaya daha da katlar hatta kilosu durursa durmazsa da bence iyi kilosu yine
asell13 GizeemArslaann bence normal benim oğlan 36 da 3 kiloydu 37 de 3500 olmuştu 38 de 3750 doğdu 😅
GizeemArslaann Bi aksilik olmazsa normal doğum yapacağım. Çok da kilolu olmasın zaten, şu an ideali bu dedi ama bilmiyorum ya
GizeemArslaann İçimi rahatlattınız kızlar ya çok teşekkür ederim. Şekerden dolayı her şeyi yiyip içemiyorum, ondan az mı kilosu acaba diye üzülüyodum
Arzuanne Böyle her şeye stres yapmayın bir çok arkadaşımın çocuğu 2 buçuk ve altı doğdu şimdi gayet iyiler kimi çocuk almıyor ama haftasına göre gayet iyi belki 3 bile olur doğumda