umrumdadegil kendileri aynı durumda olsa kıyamet koparırlar vallahi, bende ilk gebeligimi öğrendim acile gittim kusuyorum sürekli diye resmen beni azarladilar niye geldin polikliniğe git diye randevu yok dedim gönderdiler eve sonra geri mecbur gittim oraya bu sefer de sürekli gelip duruyorsun dediler en sonunda babam sinirlendi özele götürdü beni ve orda devam ettim gerçekten canımızın kıymeti yok oralarda, şuan nasılsınız