Zeynep1121 Slly merhaba bunu doktorunuz söylemedi mi ben normal değil diye biliyorum benim ki 3 mm çıkmıştı 4 e kadar normal demişti doktorum fazla çıkarsa amniyosentez sıvısı falan alıyorlarmış
Zeynep1121 Slly 11 12 haftalikken bakıldı ancak her gittiğimde bakılıyor ve hiç yükselmedi 8 9 mm falan olmadı hala aynı