Mekklc Kızlar merhaba önceleri çok nadir oluyordu bu sızıntı vs ama şu bir haftadan beri baya bir sıvı akması oluyor dışarıya bile çıkıyor maalesef neden acaba 🤷🏻♀️ bilen var mı
Kgndus Mekklc normal canım ilk gebeliğimde 18. Haftada gelmeye başladı 40 haftada sezeryan olmama rağmen hemen geldi sütüm
User22 Süt kanalların çalıştığı içinmiş iyi bişeymiş yani doktoruma sordum doğumdan sonra hemen sütün gelir dedi
Mekklc Derinnmom benim daha fazla oluyor maalesef uzandip kalktığımda üstlere doğru bile çıkıyor ufak yuvarlak şeklinde değil baya ıslaklık da oluyor umarım bir şey olmaz doğumu tetikler diye korkuyorum
Mekklc Minigiim-vebenn52 yapmıyorum zaten özellikle de dikkat ettiğim şey ama böyle akması endişe ettirdi