Kızlar 35 haftalığım şu an tam sol göğüs kafesıme ağrı saplandı ınanılmaz fenaydı sağ belıme otururken yatarken bıle ağrıyor ortadan ayrılıyormuş gıbı bılmıyorum yalancı sancımı acaba bılemedım dahada çok erken ıdrar kulturumde üreme falan da var perşembe kontrolde tekrar ıdrar verıcem düzenli kullanamadım antınıyotıgı gecmemıstır muhtemelen delı gıbı akıntım var ve bu aralar bebiş aşırı hareketlı baya hareketlı hemde korkuyorum kızlar daha çok erken enfeksıyonuda gecıremedık