Sağlıkçı değilim ama birkaç gün önce keton değerim benimde yükselmişti aşırı kusmaktan vücut susuz aç kaldığı için genelde şeker hastalarında yükseliyormuş bu ama hamilelikte de ortaya çıkan bir durummuş 3 gün hastanede yattım değerin düşmesi için serum takviyesi yapıldı yani o değerin negatif olması gerekiyor