Kızlar öncesinde 2 kalp atımım olmadığı için gebeliklerim sonlandı malesef. Araştırıldı az da olsa kan pıhtılaşması çıktı . Doktorum hamile kalınca iğneye başlacağız dedi şuan 1 aydır coraspirin içiyorum doktorla iletişme geçti haftaya randvü verdi iğneye başlamak için inşallah geç kalmam şuan 4 yada ( haftalığm adete göre 😢