Arkadaşlar, yarın çalıştığım işten kendi isteğimle özel sebepler nedeniyle ayrılacağım. Başka yerde çalışıyor göstereceğiz ama çıkar çıkmaz hemen giriş yaptırmam gerekli mi bir bilginiz var mı? Şu an da 22 haftalık hamileyim 25-26 da yaptırsak yani ara versek bir sorun olur mu doğum parası almada?