Buraya post açmaktan artık bir hal oldum ama çoğu şeyi burda öğreniyorum.genelde tuvaletten çıktıktan bir süre sonra iç çamaşırımda bir çay kaşığı kadar ıslaklık oluyor.sonra kuruyor gidiyor.14+4üm.bu durumu yaşayan oluyor mu acaba.akımtı gibi değil çünkü.normal mi bunlar.akıntımda oluyordu azaldı artık ya bazen oluyor ya olmuyor.şu an böyle bir durum yaşıyorum.ilerleyen haftalarda olanlar yardımcı olursa sevinirim.insan psikolojik olarak da rahatlamak istiyor.